با پيشنهاد مدير عامل و موافقت هيات مديره؛ مهدي تاج رييس سازمان فوتبال پرسپوليس شد
 
کلبه فراقط!!!

بر اساس اعلام باشگاه پرسپوليس مهدي تاج رييس سازمان فوتبال اين تيم شده است.


 به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، سومين نشست رسمي هيات مديره جديد باشگاه پرسپوليس از ساعت 18 امروز (چهارشنبه) در ساختمان باشگاه پرسپوليس برگزار گرديد. در اين نشست که تا دقايقي پيش به طول انجاميد، مهدي تاج بنابه پيشنهاد محمد رويانيان و موافقت اعضاي هيئت مديره به عنوان رييس سازمان فوتبال باشگاه پرسپوليس انتخاب شد.

در جلسه 3 ساعته هيئت مديره پرسپوليس، علي پروين با اطلاع قبلي و بدليل حضور در مراسمي غايب بود. فدا حسين مالکي رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس درباره مباحث مطرح شده در نشست امشب به سايت رسمي باشگاه پرسپوليس گفت: جلسه بسيار خوبي برگزار شد و آخرين وضعيت تيم مورد بررسي قرار گرفت.

وي افزود: خوشبختانه تيم از حواشي فاصله گرفته و به يکدلي و اتحاد خوبي رسيده و از انسجام بيشتري برخوردار شده است. در اين جلسه به منظور برنامه ريزي براي تيم هاي پايه و همچنين تيم فوتبال بزرگسالان پرسپوليس مباحثي مطرح شد و آقاي رويانيان پيشنهاد دادند سامان فوتبال پرسپوليس تشکيل شود. اين موضوع مورد موافقت همه اعضا قرار گرفت و مدير عامل باشگاه، آقاي تاج را براي اين مسئوليت خطير پيشنهاد کردند که با توجه به تجربيات ايشان در هيئت مديره مصوب شد آقاي تاج به عنوان رييس سازمان فوتبال پرسپوليس فعاليت خود را آغاز نمايد.

فداحسين مالکي در پاسخ به اين سوال که دورنماي تيم فوتبال پرسپوليس را چگونه مي بينيد گفت: در آخرين بازي پرسپوليس که مقابل سايپا برگزار شد، همه ديدند که تيم ما بازي خوبي را به نمايش گذاشت. پرسپوليس بازي قبلي را نيز با پيروزي پشت سر گذاشته بود. احساس مي کنم نگراني مجموعه مديريتي باشگاه و هيئت مديره در خصوص عدم انسجام و بروز حواشي در تيم که مشکلاتي را بوجود آورده بود تا حدود زيادي برطرف شده و تيم روند خوبي را در پيش گرفته است و انشاالله نتايج بهتري کسب خواهد کرد.

رييس هيات مديره باشگاه پرسپوليس در پايان گفت: تشکر مي کنيم از هواداران عزيز و محترم پرسپوليس که تا اينجاي کار از تيم حمايت کرده و تحمل و صبوري قابل تقديري داشته اند. هواداران مطمئن باشند تمام تلاش خود را بکار خواهيم بست تا يکدل و با تمام وجود شرايطي را فراهم کنيم که پرسپوليس روزهاي خوشي را براي آنها رقم زده و با کسب نتايج مطلوب دل آنها را شاد کند. در اين زمينه مديريت باشگاه و اعضاي تيم زحمات زيادي مي‌کشند و انشاالله اين تلاش ها ثمر خواهد داد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان